RSS

marți, 24 ianuarie 2012

PREMIU: Cute blog award

Am primit din nou un premiu!!! De fapt nu eu, ci blogul meu! Dar... cum eu ma identific cu blogul... imi atribui acest premiu! :) Modesta de mine...
Si cum un premiu de obicei se ofera de cineva, de aceasta data premiul a venit de la Oana si ale ei Gene False si Prajiturele! Multumesc Oana ptr ca din nou te-ai gandit la mine! Esti o scumpa si te pup!

Premiul este insotit de urmatoarele reguli:
1. Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei.
2. Raspunde intrebarilor care insotesc premiul!
3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.
4. Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu!
5. Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu!

Cum regula nr. 1 am aplicat-o mai sus, sa trecem la regula nr. 2: INTREBARILE
1. Care este produsul de machiaj preferat?
- niciodata nu-mi lipsesc din trusa creioanele dermatografe de culoare gri-verzui / verde in diverse nuante (acum am vre-o 6)
2. Care a fost trend-ul preferat in anul 2011?
- nu ma voi referi la un trend vestimentar... ci la o culoare pe care eu am purtat-o cu mare drag anul asta, desi nu-mi placea asa tare inainte, si anume culoarea MOV
3. Care este desertul tau preferat?
- nu am un desert preferat.. nu ma omor dupa dulciuri, dar mananc si eu ca un om normal :) Imi plac prajiturile cu cocos, cu visine, cu vanilie, cu nuca, migdale.. si cam atat
4. Culoarea preferata?
- Verde (desi nu am foarte multe haine verzi... nu stiu de ce :))
5. Care este prenumele tau?
- Simona Georgiana (fiind nascuta de Sf. Gheorghe m-am pricopsit si cu cel de-al doilea nume)
6. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
- Hai sa dam mana cu mana! Doar este Ziua Unirii! (acum cateva minute era la TV)
7. Pisici sau caini?
- Am avut si caine (husky) si pisica (birmanez)... acum imi doresc un Chow-Chow, deci clar caine! :)

Regula nr. 3: Sa va spun ceva despre mine ce nu am mai mentionat pana acum pe blog!
Sunt foarte multe lucruri pe care nu le-am spus despre mine... Unul din ele este cel de-al doilea prenume al meu - Georgiana, pe care l-am dobandit in urma nasterii mele neanuntate :) pe 23 aprilie, zi in care crestinii ortodocsi il serbeaza pe Sfantul Mucenic Gheorghe (si cu asta am spus si data nasterii mele).


Regula nr. 4: Voi premia cu mare-mare drag urmatoarele bloguri (ordinea este aleatorie):
- Strumfita
- Cristina
- Bucataria Paradis
- Adnia
- Laura Sava
- Flory
- Brandusa
- Emily
- Ghiocela
- Haplea
- Betty
- Antonina
- Sara & Miki
- Teo
- Mihaela
- Licuta
- Mihaela N.
- Corina
- Adina
- Ikka
- Bucate apetisante
- Petronela
- Simona Patras
Fancy Cake
- Gaby
- Alexandrina

Un premiu special il acord Oanei, caruia nu-i puteam intoarce acelasi premiu!
Va pup cu drag pe toti/toate si chiar daca veti avea timp sau nu sa respectati regulile premiului, eu va premiez cu drag ptr tot ceea ce faci in blogosfera!

43 comentarii:

TeoBucatar spunea...

Multumesc Simona,atat pentru premiu cat si pentru faptul ca imi esti alaturi!Si mai am niste datorii...de suflet.Pupici si noapte buna!

Paradis spunea...

Multumesc Simona pentru premiul acordat!xoxo

ghiocel07 spunea...

Multumesc Simona, esti o dulce. Te "cunosc" de putina vreme dar te-ai lipit de sufletul meu ca "marca de scrisoare".....

Unknown spunea...

Multumesc, Simona. Esti o scumpa :)

Simona spunea...

Teo, iti esti atat de draga incat nu te "ratez" niciodata! :)) Te pup dulce si... mereu voi veni la tine in vizita!

Simona spunea...

Cu multa placere! Sper sa-l primesti cu placere. Pup

Simona spunea...

Imi sunteti foarte draga, si va iubesc pentru faptul ca cinstiti memoria mamei d-voastra. Pupici dulci

Simona spunea...

Cu multa placere! Sper ca vei accepta cu drag premiul. Pup

Bucate Apetisante spunea...

Multumesc Simona! Te pup!

Mihaela Negrescu spunea...

Multumesc din suflet Simona!!!Accept cu mare drag si cu onoare acest premiu!!!Sa ai o seara minunata alaturi de cei dragi!!!

Emily spunea...

Multumesc din tot sufletul! ♥♥♥

DiaMar bucataria galbena spunea...

Iti multumesc tare mult draga mea pentru premiu,si pentru ca te-ai gandit la mine.Esti una dintre persoanele pe care am senzatia ca le cunosc de o vesnicie.Pupici multi!

Oana spunea...

In momentul acesta sunt foarte emotionata! Ai facut un gest foarte frumos. Nu ma asteptam la o astfel de surpriza!

Esti o scumpa!!! Iti multumesc din suflet!

Te pup dulce, dulce!!!

FLORY spunea...

Multumesc frumos Simo,mii de pupici!<3

Fancy Cake spunea...

Multumesc Simona! Pupici

sara & Miki spunea...

Multumesc frumos. Tte sarut cu drag!

strumfa bucatareste spunea...

misiune indeplinita :d

Cristina spunea...

Simona, draga mea, chiar si fara premiul acesta imi esti draga si cred ca stiai deja acest lucru! Pup cu drag!

dia spunea...

multumesc mult, Simona! l-am ridicat deja!

Maria spunea...

Multumesc din suflet Simona!!!Accept cu mare drag si cu onoare acest premiu!!!Pupici:x

Simona spunea...

Cu multa placere! Sper ca-l vei accepta! Pupici

Simona spunea...

Ti-l ofer cu mare drag! O seara minunata si tie1 Pupici

Simona spunea...

Cu drag, te pup!

Simona spunea...

Senzatia este aceeasi.. si constat ca avem destul de multe in comun.. placerea de a coace painea in cuptorul personal.. fiecare are cate un mofturos in casa (desi mofturosul meu este cu vre-o 30 de ani mai mare ca mofturoasa ta) :))
Te pup si-ti ofer cu mare drag acest premiu, pe care mi-as dori sa-l accepti.

Simona spunea...

Stii cat imi esti de draga, frantuzoaico! Desi ma oftici teribil ca esti slaba si mai tanara cu vre-o 10 ani! (vb vrajitoarea din mine!!):PP
Te pup si de imbratisez cu mare drag!

Simona spunea...

Cu mare placere! Te pup dulce

Simona spunea...

Cu placere! Sper ca il vei accepta! pupici

Simona spunea...

Cu mare placere! Pupici

Simona spunea...

Asa Strumfito! :) Pupici

Simona spunea...

Cristina stiu! Si eu imi esti la fel de draga! Te pup dulce!

Simona spunea...

Multumesc si eu ptr ca l-ai acceptat! Pupici

Simona spunea...

Cu placere! Il ofer cu mare drag si sper ca-l vei accepta! Pupici dulci

Licuta Marin spunea...

Multumesc frumos pentru premiu!!!Pupicei!

Haplea spunea...

Multumesc tare mult pentru premiu.

Simona spunea...

Licuta, te pup cu drag si-ti ofer acest premiu din iunima!

Simona spunea...

Haplea, cu multa placere ti-l ofer!

BEAUTYEDITER.COM – Beauty Blog spunea...

awesome award

Corina spunea...

Multumesc mult Simona! Esti o draguta! Te pup!

Simona spunea...

Thank you and welcome!

Simona spunea...

Eu iti multumesc daca il accepti. Pupici

Alexandrina spunea...

Multumesc frumos pentru premiu!
Te asteapta pe blogul meu un buchet de flori.
Duminica frumoasa!

Simona spunea...

Te pup dulce si-ti ofer cu mare mare drag acest premiu!

Betty spunea...

Multumesc frumos pentru premiu Simona. Abia acum reusesc sa-l ridic