RSS

joi, 26 ianuarie 2012

Ceafa de porc cu legume la cuptor

M-am tinut eu batoasa cat m-am tinut, dar pana la urma tot am cazut in pacat! Am mancat carne de porc, domn`le! Ce sa fac daca poftesc si traiesc in casa cu un ardelean?! Sper ca ma veti intelege si ierta... si ca sa va mituiesc, va ofer cate o portie! Sa vad eu acum cine ma va refuza! :))

Ingrediente:
1 bucata ceafa - 5 feliute potrivite
1/2 tija praz
1 ceapa potrivita
1/2 ardei gras verde
1 morcov mare
3 cartofi
cimbru
busuioc
piper alb
sare
ardei iute pisat (peperoncino)
zeama de la 1/2 lamaie
ulei de masline



Bucata de ceafa am transat-o si am condimentat-o cu sare si piper. Am lasat la rece cca 1 ora.
Prazul l-am taiat rondele, ceapa julien, iar ardeiul bucati potrivit de mari. Am adaugat cimbru, busuioc, piper alb, sare si ardei iute uscat. Am pus ulei de masline si am amestecat. Am adaugat si morcovul taiat rondele, apoi am pus sucul de lamaie.
Am adaugat si cartofii taiat bucati marisoare.
Bucatile de carne le-am pus intr-o tava in care am adaugat ulei, si am dat-o la cuptor ptr cca 30 minute, intorcand in aceasta perioada carnea.
Cand carnea s-a facut pe jumatate, am adaugat legumele. Dupa 20 minute am ridicat carnea deasupra si am mai lasat la cuptor pana s-au facut legumele, intorcand carnea si amestecand legumele.
Cam asa aratau la final:
Am servit alaturi de salata de sfecla rosie (dupa cum probabil ati vazut, este salata mea preferata!
Sa aveti pofta!

24 comentarii:

gateste inteligent Retete mancare spunea...

Salut,

Ne face placere sa te invitam in comunitatea GatesteInteligent.ro
Daca doresti sa importam retele nu uita sa completezi campul cu rss. De restul ne ocupam noi.

Echipa,
GatesteInteligent.ro

DiaMar bucataria galbena spunea...

Sotul si Diana sunt fani ai acestei "legume".Eu mai putin.Prefer mancarea fara carne,dar astia doi nici nu vor sa auda de asa ceva.Ce ma fac daca vad la tine?Stiu ce fac,ti-i trimit pe cap,pana gatesc eu.Te pup cu drag!

Oana spunea...

Hehe eu nu am cum sa refuz o portie! Arata minunat!
Te pup si iti doresc sa ai o zi frumoasa ca tine!

Licuta Marin spunea...

Grozav de buna, carnita!!!Adica... si legumele, dar carnita e pe primul loc:))Pup!

TeoBucatar spunea...

Maine torn si eu un purcel cu ceva legume ca mi-ai facut pofta!

Simona spunea...

Va astept cu drag! Tie iti dau ceva "balarii", si noi 4 mancam o "leguma" d-asta plina de calorii! Si binenteles ca fac tura dubla la sala... :) Pupici dulci

Simona spunea...

Iti ofer o portie cu mare drag! Pupici dulci si un weekend plin de bucurii!

Simona spunea...

Sa aveti pofta la el/ele! :) Pupici si un weekend placut!

Simona spunea...

Uite ca nu-s singura!! Parca daca nu-i carnita, n-are nici un gust mancarea... Pupici

Maria spunea...

Simona, te inteleg perfect(in legatura cu ardelenii):)Pilonul de baza-la ei-carnita!!!!!Dar sa revenim la reteta....yammy,yammy....ce deliciuuuuuu!!!!!

sara & Miki spunea...

Chiar yammy,yammy... si eu ador "leguma" asta . Pup!

Simona spunea...

Hehehe! Sa inteles ca si tu ai un ardelean?! Al meu e doar jumatate ardelean.. dar e suficient! :) Pupici

Simona spunea...

Cine n-o adora??! Eu si cand sunt la dieta pap purcel.. e adevarat ca incerc sa evit grasimea. Pupici, weekend placut

Haplea spunea...

Un adevarat rasfat culinar.

Simona spunea...

Haplea, un rasfat caloric, din pacate! Dar daca-i mai rarut e ok.. :)

FLORY spunea...

Minunat arata.Io cad mereu in pacat ca am in casa un carnivor inrait,asa ca ce ai tu aici ne placeeeee!Pupici!

Simona spunea...

Si eu tot pe carnivor dau vina... desi trebuie sa recunosc ca nici mie nu-mi place deloc! :)) Pupici

Anonim spunea...

I simply could not go away your website prior to suggesting that I really loved the standard info a person supply for
your visitors? Is gonna be again steadily in order to inspect new posts

my webpage Password Recovery

Anonim spunea...

Does your site have a contact page? I'm having problems locating it but, I'd like to shoot you
an e-mail. I've got some ideas for your blog you might be interested in hearing. Either way, great site and I look forward to seeing it grow over time.

Feel free to surf to my web-site funny picturses

Anonim spunea...

Link exchange is nothing else except it is just
placing the other person's web site link on your page at proper place and other person will also do similar in support of you.

Also visit my homepage Dragon Vale Game

Anonim spunea...

Good day! This is kind of off topic but I need some advice from an established
blog. Is it hard to set up your own blog? I'm not very techincal but I can figure things out pretty fast. I'm thinking about making
my own but I'm not sure where to begin. Do you have any tips or suggestions? With thanks

my webpage; bobbi billard

Anonim spunea...

I've been browsing on-line more than 3 hours today, yet I never found any attention-grabbing article like yours. It's beautiful worth enough
for me. In my opinion, if all website owners and bloggers made excellent content
material as you did, the web can be much more useful than ever before.


Also visit my web page: forgot twitter password

Anonim spunea...

Hi there, for all time i used to check website posts here in the early hours in the daylight, since i enjoy to gain knowledge of more and more.



My website :: free minecraft giftcode

Anonim spunea...

Awesome! Its in fact amazing piece of writing, I have got much clear idea about from this paragraph.


Here is my page; cheet cods