RSS

duminică, 22 ianuarie 2012

Salata combinata

Sunt o mare iubitoare de salate... Mai bine de  jumatate de an (din primavara pana in toamna), una dintre mesele zilnice consta intr-o salata. De obicei combin cam tot ce imi place si cam ce am prin frigider...
Din pacate nu am poze cu procesul tehnologic (adevarul este ca-i foarte complicat! :)) pentru ca nu m-am gandit sa fac postare, decat dupa ce am amestecat toate ingredientele..

Ingrediente:
1 rosie
1/2 castravete
1/4 ardei rosu
1/4 ardei verde
1 ceapa rosie mica
10 masline verzi
10 masline negre
4 oua prepelita
4 felii salam crud-uscat
50 g branza de oaie
ulei de masline
sare
piper


Rosiile le-am taiat felii, castravetele rondele, ardeii bastonase, ceapa julien si le-am amestecat pe toate. Feliutele de salam le-am taiat in 4, maslinele pe jumatate, si le-am adaugat peste celelalte legume amestecat. Am pus ulei de masline, sare, piper si am amestecat. Am taiat branza cuburi si ouale pe jumatate si le-am asezat deasupra.
Am papat cu mare pofta! Fara paine ca.. na.. ingrasa! :) (de fapt painica era inca la cuptor :P)
Pofta buna!

20 comentarii:

Anonim spunea...

O salatica grozava !!!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Cine m-a pus sa bantui la ora asta?Acu'mi-ai facut o pofta de zile mari.Pupici!

Oana spunea...

O minunatie! Pupici!

Cristina spunea...

Daca tot tin regim ma servesc de la tine... pup

Maria spunea...

Si eu ma inscriu in grupul"fan salate":) Mi-ai trezit simturile cu salata ta,yammy.....Pupici:x

Licuta Marin spunea...

Si eu sunt fan salate asa ca ma autoinvit la masa!!!Pup!

Simona spunea...

Salata mea ce-a de toate zilele! :)

Simona spunea...

Upsss... nu-i bine ca ti-am facut pofta.. Dar o portie virtuala iti ofer cu drag! Pup

Simona spunea...

Cum am spus, gustoasa si satioasa! Pupici

Simona spunea...

Serveste cu placere! Pupici

Simona spunea...

Cine ar putea refuza o salatica?? Te pup

Simona spunea...

Deja am mai pus un tacam! Te astept cu drag! Pupici

TeoBucatar spunea...

S-a facut!Imi place schimbul:)

Corina spunea...

Nu-i bai daca-i combinata, cu atat e mai buna!:) Pup

Simona spunea...

M-am scos! :)) O sa pap doua salate azi! Pupici

Simona spunea...

Nu-i asa?! Este si mai buna si mai sanatoasa! Pup

Oana spunea...

Scumpa mea te anunt ca ai primit un premiu la mine pe blog :)
Pupici dulci!

Haplea spunea...

O salata absolut sanatoasa.

Simona spunea...

Iar premiu?? Mama ce bine ma simt... Mercic mult! Te pup scumpa!

Simona spunea...

Ca bine zici...