RSS

luni, 9 ianuarie 2012

Orez cu ciuperci si pui

Ce sa fie, ce sa fie?! Binenteles un orez cu ceva! Ca doar na.. nici o saptamana fara orez! Cred ca intr-o viata anterioara am fost chinezoaica.
De data asta am incercat o alta combinatie... Si pentru ca a mai ramas niste piept de la puiul aromatizat facut la cuptor, m-am gandit sa-l folosesc, alaturi de niste ciupercute, din pacate de data asta de la conserva.. ca doar asa aveam atunci prin casa. Ideea cu puiul a fost foarte buna, acesta a dat o mare savoare orezului meu!

Ingrediente:
1 ceapa mica
1 morcov mic
1 ceasca orez
1/2 conserva ciuperci
1/2 piept pui la cuptor
1 cub cu aroma de pui
1/2 lingurita sare
1 lingurita curry
patrunjel



Am calit in putin ulei ceapa si morcovul tocate marunt. Cand s-ai inmuiat putin am adaugat orezul spalat si scurs bine, si l-am lasat si pe acesta sa "ïnfloreasca". Am pus apa fierbinte cat sa acopere orezul. Am potrivit de sare si am adaugat si cubul cu aroma de pui. si am lasat sa fiarba. Cand orezul era fiert pe jumatate, am pus ciupercile spalate in mai multe ape, si pieptul de pui taiat bucati.
Cand a fost gata, am pus curry si patrunjelul verde tocat marunt.
Am amestecat si am mai lasat putin ca orezul sa-si ia aromele.
Ce a iesit?? O minunatie! O combinatie de atat de multe arome..
Noi am servit orezul alaturi de castraveti bulgaresti!
Sa aveti pofta!

9 comentarii:

Alexandrina spunea...

Tare buna mancarea ta! Mie imi plac tare mult ciupercile, in orice combinatie. Deci, nu refuz o invitatie la masa ;)

Oana spunea...

M-ai nimerit la fix cu orezul. Tocmai ce am primit o oala de fiert orezul si de-abia astept sa o incerc. Si in combinatie cu ciupercile si cu puiul cred ca este o minunatie. De fapt sunt sigura!
Te pup dulce :*:*:*

strumfa bucatareste spunea...

foarte bun pilaful de orez cu carne de pasare

Cristina spunea...

f bun!!! ce pofta mi-ai facut!!!

Simona spunea...

Alexandrina, si mie-mi plac ciupercile la fel de mult. Te astept cu drag la masa! Pupici
Oana, mm.. eu n-am oala speciala ptr orez.. Deci, ma pun pe cautat :) O sa te pomeneasca al meu :))) Pupici dulci
Strumfita, daaaa! Orezul imi place oricum! Pupici
Cristina, serveste cu placere. Te pup

Simona spunea...

Foarte bun!!!

Simona spunea...

Simona, mercic! Te imbratisez cu drag!

Haplea spunea...

Imi place orezul oricand , oricum.

Simona spunea...

Haplea, aveam acelasi gusturi asiatice :)