RSS

joi, 3 ianuarie 2019

Prepelite umplute cu orez si ficat

La multi ani!! Un 2019 cu bucurii si realizari!
Pentru un inceput de an, am adus o delicatesa!


Ingrediente:
2 prepelite curatate
1 ficat curcan
2 linguri orez cu bob lung
3 oua prepelita
½ legatura patrunjel
grasime de gaina
salvie
sare
fulgi de ardei
2 crengute rozmarin
50 ml vin alb dulce


Orezul l-am fiert pe jumatate. Ficatul l-am taiat felii si l-am prajit, apoi l-am tocat bucati. 
Am amestecat orezul racit, ficatul, ouale, patrunjelul cu un strop se sare. 
Prepelitele le-am spalat bine, apoi cu o lingurita am pus compozitia inauntru, apasand usor si am prins cu doua scobitori deschizatura. 
Am condimentat prepelitele pe exterior cu sare si fulgi de ardei iute. Am taiat cateva felii de grasime pe care le-am pus intr-un vas de ceramica, am pus si salvia, apoi am asezat prepelitele umplute si am turnat 50 ml vin si 100 ml apa. 
Vasul l-am acoperit cu folie de aluminiu, si am dat la cuptor pentru cca 30 minute, intorcand cel putin o data prepelitele. Am scos folia si am lasat sa se rumeneasca pe ambele parti.
Am servit alaturi de gogosari in otet.

0 comentarii: