RSS

duminică, 14 aprilie 2013

Salata simpla de leurda

Luna aceasta prietena mea Adina, gazda Provocarii "Dulce Romanie", ne-a dat de lucru nu gluma :)) Sa va spun cat de mult l-am stresat pe barbatu meu? Pai.. doar nu era sa ma duc in padure, la cules de leurda, singurica?! Binenteles ca pana la urma a cedat.. ca doar na..i-am promis ca-i fac ceva bunatati! :)
Dupa o plimbare placuta, ne-am intors acasa cu o productie zdravana de leurda! 
Pentru inceput va voi pregati o salata simpla de leurda... o bunatate!!! Poate nu-i chiar o reteta.. dar parca pozele sunt prea frumoase sa nu merite postate! :)
A, si sa nu uit... va invit sa vizitati blogul Adinei.. unde veti gasi cele mai frumoase poze si mai delicioase preparate si cele mai nastrusnice combinatii!! :)

Ingrediente:
2 maini zdravene de leurda
cateva fire marar
sare
ulei de floarea soarelui
otet de vin 
cateva masline 


Leurda am spalat-o, am zvantat-o putin, apoi am taiat-o nu foarte marunt.
Am adaugat sare, ulei si otet, am pus cateva fire de marar, si cateva masline, si am servit alaturi de o fripturica de porc si cartofi la cuptor.
 Va invit la o salata aromata si minunata!!

17 comentarii:

Bucate Apetisante spunea...

Simona, pozele sunt grozave,le ador.Imi place ca sunt in natura, ca totul e verde si frumos.
Super cum ai ales sa prezinti salata!
De ce nu pui pozele in format mai mare?

Bucate Apetisante spunea...

Si cum ai recunoscut leurda?
Eu si daca as avea de unde sa o culeg personal,n-as sti care este :)
Cred ca m-as intoarce cu orice verdeata numai cu leurda,nu :)))
AM inteles ca seamana cu frunzele de la zambile, parca asa zicea o fata pe unde insa...tot nu cred c-as putea sa le recunosc :)

Simona spunea...

Bucate apetisante, ma bucur ca iti plac pozele.. asta de fapt a fost si motivul ptr care am facut postarea :)
Din pacate nu ma incadrez mereu ptr a face pozele afara.. in curte..
Cat despre leurda.. este primul an in care am cules-o eu.. deci nu-s prea stiutoare :) dar seamana foarte tare cu frunzele de lacramioare.. si miroase a usturoi :) Sincer, am luat-o la mirosit :) Am pus o poza cu ele in padure..
Pupici si spor la cules!

Danutza spunea...

Ce bine arata salata ta, ce prezentare super!! Pup:*

Teobucatar spunea...

Faina si sanatoasa desi, spre rusinea mea nu fac prea des!

Biochimist la cratita spunea...

Felicitari pentru imaginile minunate! Imi place tare mult salata, iar vasul este exceptional.

catkitchen spunea...

Draga mea ,

Mi-ai inseninat inceputul de saptamana cu aceasta postare minunata !! Nu ai idee cat ma bucur ca ai cules leurda din padure , nu se compara cu cea cumparata din piata !!! ... iar pozele si prezentarea ... sunt superbe !!
Multumesc frumos ptr tot ce ai facut ptr mine !! <3 <3

Unknown spunea...

Sanatate curata ai pregatit aici Simo, iar prezentarea e super! Pup

Cristina spunea...

frumoasa prezentare!! Salata este mai mult decat apetisanta!

Emily spunea...

ador leurda, dar vasul e fantastic!
Te imbratisez cu drag! :*

Haplea spunea...

Delicioasa si sanatoasa aceasta salata!

Rita Oarga spunea...

Ce bine ti-a prins provocarea Adinei! Ai fost si la plimbare, ai mancat si salata sanatoasa, numai buna la inceput de primavara.
Pupic!

Licuta Marin spunea...

Delicioasa si plina de sanatate!!!Pupici!

Simona spunea...

@Danutza, multumesc frumos! Pupici
@Teo, nici eu nu prea am facut.. dar anul asta sper sa recuperez! :) Pupici
@Alina, iti multumesc draga mea! Pupici
@Adina, sincer n-am cumparat niciodata din piata, dar nici n-am cules-o eu :)) Plimbarea mi-a fost tare de folos.. leurda a fost delicioasa in toate combinatiile.. deci, multumesc ptr impuls :)) Pupici dulci
@Paula, multumesc scumpa mea! Pupici
@Cristina, multumesc frumos! Pupici dulci
@Emily, multumesc mult!! Vasul este luat de la Cetatea Rasnov :) Aveau mai multe modele.. dar n-am "avut loc" de mai multe ca era "politaiul" prin apropiere ;) :P Pup cu drag
@Haplea, asa este!
@Rita, sa stii ca ai dreptate! Poate nu m-as fi agitat atat de tare daca nu era provocarea.. :) Sa nu mai zic cata bataie de cap mi-a dat.. :)) Pupici
@Licuta, asa este! Pup

Maya spunea...

Ador leurda! Am gatit-o mult luna asta. Sper sa ajunc sa pun si vreo doua poze. Buna salatica!
Te pup!

Natașa spunea...

Și vasul în care ai făcut salata e foarte, foarte fain, decorativ!

Simona spunea...

@Maya, abia astept sa vad ce ne aduci! Pupici
@Natasa, multumesc de vizita! Vasul este cumparat de la Cetatea Rasnov. Pupici