RSS

luni, 17 septembrie 2012

Trufe de ciocolata


Cine vrea ceva dulce?! Nu va inghesuiti ca avem destule!! Si sunt atat de buneeee.. mmm.. Au o singura problema... se vor termina foarte repede.. si nu merg tinute prea mult la temperaturi ridicate. Asa ca... repede la trufe!!
Inspiratie: LadyCris

Ingrediente:
270 g ciocolata 50% cacao
5 linguri lapte
100 g zahar pudra
4 galbenusuri
100 g unt topit


Ciocolata am rupt-o bucati si am pus-o pe foc impreuna cu cele 5 linguri de lapte, amestecand mereu pana devine lichida. 
Zaharul pudra l-am amestecat cu galbenusurile si le-am adaugat ciocolatei topita. 
Untul l-am topit si l-am pus peste amestecul de ciocolata. 
Am dat la rece cateva ore. Ajutata de o lingurita, am format trufele (destul de dificil si de „murdar” - dar cu siguranta merita!!), tavalindu-le prin cacao, bilute colorate si nuca de cocos „albastra”. Si mi-am amintit de copilarie... si m-am saturat de lins degete! :))
Cate o trufa pentru fiecare!!!

15 comentarii:

Laura Nechita spunea...

Simoo, ce deliciosenii! dementiale, pline de gust...ce mai, o nebunie!
sigur ca ne ingramadim :P
te pupacesc si vezi ca alea de sus, le-am luat eu :P

Adela Zilahi spunea...

Am sosit si eu!! Mai sunt? Imi plac la nebunie!!! Puic!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Am venit fuguta,doar doar mai prin si eu macar una.Pupici multi!

Maya spunea...

Oachese de numa!

Biochimist la cratita spunea...

Sunt foarte faine si delicioase! Vin si eu la o tufa :P

Maria spunea...

Pe ultima sper sa o prind eu:)!!!!Pupici

Unknown spunea...

Am venit la trufe, mai ai?? Pupici

Ramona Alina spunea...

Mmm...ce de bunãtãti:)

Simona spunea...

@Laura, ma bucur ca te-ai servit! :) Pupici
@Adela, mai sunt, mai sunt, serveste cu drag! Pup
@Mihaela, cate una din fiecare!! Pup
@Maya, sar`mana! Pup
@Alina, multumesc! Serveste-te! Pup
@Maria, chiar mai multe! :) Pupici
@Poliana, mai fac! :) Pup
@Ramona Alina, mercic! Pup

Cristina spunea...

Trufe!!! Yammy, iau una si plec...Pup!

catkitchen spunea...

Vreau si eu !!!! Nu am mai facut nimic dulce de cand istoria !!! :((((

Alex spunea...

Simonaaa, ce reteta faina ai tu aici !!!! Bestiale !!!

Haplea spunea...

Mama ce bune trebuie sa fie!!Le-as manca si eu....pe toate!!!

FLORY spunea...

N-as refuza niciodata asa dulcegarii delicioase!Si arata grozav!Pupici

Simona spunea...

@Cristina, serveste-serveste! Pup
@Adina, nici eu nu prea mai am timp in ultima perioada deci te inteleg. Pup
@Alex, multumesc! Pupici
@Haplea, nu chiar pe toate.. sa mai dam si la fete :)
@Flory, multumesc!! Pupici