RSS

luni, 10 septembrie 2012

Pandispan cu nectarine


Am mai spus ca am o intreaga lista cu retete preferate, dar constat ca nu prea reusesc sa tin pasul deloc. De data asta am pregatit aceasta prajitura, indemnata de niste nectarine care stateau amarate si gata sa se duca.. :)
Pentru reteta m-am inspirat de la Susu, careia ii multumesc!

Ingrediente:
6 nectarine
8 oua
16 linguri de zahar
16 linguri de faina + cateva linguri ptr pudrat nectarine
10 linguri ulei
coaja de la 1 lamaie
2 plicuri zahar vanilat
esenta vanilie


Am separat ouale, iar galbenusurile le-am amestecat cu zaharul. Am mixat pana galbenusurile s-au albit, iar zaharul s-a topit. Am adaugat uleiul putin cate putin, apoi am pus albusurile batute spuma. Am amestecat usor cu o spatula, de jos in sus. Faina am cernut-o impreuna cu praful de copt, si am incorporat-o si pe aceasta, amestecat usor, de jos in sus. Compozitiei i-am adaugat coaja rasa de lamaie si esenta de vanilie.
Am tapetat o tava (25x35) cu hartie de copt, si am pus aluatul rezultat. Fructele le-am taiat in feliute potrivite, le-am amestecat cu cele cateva linguri de faina. Feliutele de fructe le-am asezat deasupra compozitiei, apoi am dat tava la cuptorul preincalzit, la foc potrivit, pentru 40 minute, sau pana trece testul scobitorii.
 O pufosenie delicioasa a iesit!!

17 comentarii:

sara & Miki spunea...

O prajitura de sezon care-mi place ca e parfumata de la nectarine. Pup!

Adnia spunea...

yammy! si eu vreau o bucatica!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Buna,pufoasa si parfumata.Adica 3 in 1.
Te pup!

Cristina spunea...

Sper ca imi pastrezi si mie, imi place mult! Te pup

Timea spunea...

Am venit sa iau doua buc pt cafea, tare bine arata ! Pup

strumfa bucatareste spunea...

foarte gustoasa :-*

Laura Nechita spunea...

clar...pufosenie delicioasa! dar papa tu...ca eu mananc mai pe la anul :)))
te-am pupacit !

Simona spunea...

@Sara&Miki, multumesc! Pupici
@Adnia, iti ofer si tie o bucata! Pup
@Mihaela, exact! Pupici
@Cristina, iti pastrez!! Pup
@Timea, doua bucati sunt ale tale!! Pupici
@Strumfita, multumesc! Pup
@Laura, lasa ca si eu m-am ingrasat.. dar trec eu si peste asta :) Pup

Haplea spunea...

Grozav acest pandispan!!!

Top Cuisine avec Lavi spunea...

Ce bunatate ai facut aici! Se vede cat de pufoasa este!

Paradis spunea...

O bucata va rog :)!.Arata grozava!.

Licuta Marin spunea...

Mmm, pufos si delicios!Yummy!Pup!

Simona spunea...

@Haplea, multumesc!
@Lavi, a iesit foarte pufoasa si parfumata! Si cu fructe atat cat trebuie. Pup
@Paradis, cu mare placere! Pupici
@Licuta, sar`mana! Pup

Simona spunea...

@Haplea, multumesc!
@Lavi, a iesit foarte pufoasa si parfumata! Si cu fructe atat cat trebuie. Pup
@Paradis, cu mare placere! Pupici
@Licuta, sar`mana! Pup

Fancy Cake spunea...

Ce fain a crescut!

Emily spunea...

pufoasa si delicioasa asa cum imi place mie! Arata minunat! Pupici

Maya spunea...

Un parfum deosebit! Foarte aratoasa prajitura!