RSS

sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Friptura de porc cu sos de rosii la cuptor

O fripturica foarte simplu de facut, extrem de gustoasa si frageda!

1,5 kg pulpa porc
suc de rosii
rosii in bulion cu busuioc
usturoi
ulei
condimente (cimbru, busuioc, boia, piper, condimente ptr carne de porc.)
sare
delicat
Carne se taie bucati, se condimenteaza si se lasa cateva ore sa-si ia aromele.
 
 
Se pun bucatile intr-o tava in care ati pus putin ulei si apa.
 
Se da la cuptor, la foc potrivit, 30 min, apoi bucatile se intorc, si se mai lasa 15 min.
Intre timp se pregateste sosul: se piseaza usturoiul in rosiile pasate si se mai adauga un pic de sare. Daca este mai gros, se subtiaza cu apa.

Sosul se adauga peste carnea de la cuptor. Se mai lasa 30-40 min, la foc mic, intorcandu-se bucatile de carne.

Se poate consuma cu garnitura de piure de cartofi sau pilaf cu legume, si binenteles cu salata sau muraturi.
Pofta buna

2 comentarii:

Anonim spunea...

Buna Simona

Vreau sa iti spun ca m-am apucat sa fac si eu reteta pe care ai postat-o, doar ca in loc de ulei am folosit untura si am adaugat un pic de vin rosu la carne. Sper sa iasa buna. Iti voi spune cum a iesit dupa ce voi termina de mancat :)!

Simona spunea...

Buna! Ma bucur ca ai incercat reteta.. iar cu vin, nu poate fi decat delicioasa! Data viitoare voi adauga si eu niste vin :)
Te astept sa-mi spui cum a fost!
Cu drag