RSS

sâmbătă, 15 decembrie 2012

Vinete pane

De mult timp imi tot spunea mama de vinete pane, si cat de bune sunt.. dar pana acum nu am facut niciodata. Si rau am facut ca am amanant atat, ca tare bune sunt! Stiu ca pe piata nu prea mai exista vinete, decat din import probabil, dar, merita incercata reteta!
 
Ingrediente:

2 vinete
3 oua
faina
sare
piper


Vinetele le-am spalat, apoi le-am taiat rondele. Le-am presart cu sare si le-am lasat cateva minute sa-si lase apa. 
Le-am sters cu un servet de hartie, apoi le-am dat prin faina, ou batut (in care am pus piper), iar faina, si le-am pus intr-o tigaie cu ulei incins. 
Le-am lasat sa se prajeasc pe ambele parti, apoi le-am scos pe o farfurie in care am pus servete de hartie, pentru a absorbi uleiul in exces.
O bunatate au fost!!!
Pofta mare va doresc!!

5 comentarii:

Licuta Marin spunea...

Mmm, preferatele mele, dar din pacate nici eu nu am facut pane:(Cred ca sunt tare bune!Pup!

Emily spunea...

vaaai, le adorrr, mai ales cu mujdei de usturoi ... mmmm bun bun
Te pup draga mea! Sarbatori fericite!

Simona spunea...

@Licuta, cu siguranta trebuie incercate!! Pupici
@Emily, exact asa le-am servit si noi! Pupici si Sarbatori minunate!!

catkitchen spunea...

Eu mai mereu fac vinete pane , le ador !!!! <3

Simona spunea...

@Adina, ptr mine este prima oara... si m-am indragostit de ele!! Pupici