RSS

joi, 21 iulie 2011

Chec cu nuca de cocos si visine

 Reteta am preluat`o de pe un site care`mi este foarte drag. Am adaptat`o un pic (am incercat sa pastrez cat de cat varianta originala) si... am purces la treaba. Doar am salivat destul la pozele de aici
Multumesc Pisicut`o! Pupici!

Ingrediente:
300 g visine fara samburi congelate
500 g faina
100 g nuca de cocos
300 g zahar
7 oua
100 ml lapte
250 ml ulei
1 pliculet praf de copt
1 esenta vanilie

Ouale le-am mixat impreuna cu zaharul timp de 5 minute. Am adaugat uleiul, mixand continuu, apoi laptele si esenta de vanilie. 
Faina am amestecat-o cu praful de copt si nuca de cocos si am adaugat peste compozitia de oua. Am amestecat la inceput cu mixerul, apoi cu o lingura de lemn.

Am uns 2 tavi de chec, le`am tapetat cu hartie de copt, am impartit compozitia in tavi, iar deasupra am pus visinele date prin faina.
 Am lasat tava la cuptorul preincalzit timp de 45 minute, la foc potrivit.
 Cand checul a fost gata, l`am pudrat cu zahar tos si... n`am mai asteptat sa se raceasca prea tare ... :))))

6 comentarii:

Anonim spunea...

hmmm , ai folosit visine in loc de cirese !!!! :):):) ... cred ca stiu de ce .... poti papa mai mult cu visine , nu este asa dulce , eu ador visinele ....
ti-a iesit super pufos , ma bucur tare ca l-ai facut !!!! pusy!!! .... acum mi-e pofta tare :(...

cristina spunea...

Arata ff bine!

Simona spunea...

catkitchen, iti trimit virtual o bucata! pupici

Simona spunea...

Cristina, mercic mult, dar meritul este al pisicutei :)

Anonim spunea...

NU NU !!!! aici ,meritul este al tau !!!!!! pusssyyy!!!

Simona spunea...

Bine... munca mea, ideea ta! Cred ca asa e bine :)