RSS

vineri, 22 mai 2015

Clafoutis cu zmeura



Multi dintre voi stiti deja de proiectul initiat de Stefy - proiectul Weekend cu spor. Luna aceasta gazda este d-na Lulu, al carui blog il stiam, dar recunosc nu l-am "scormonit" niciodata ca acum.. Si sincer va spun.. am devenit fan!!! Am gasit atat de multe retete delicioase.. si mai simple, si mai complicate.. Din pacate timpul meu iar a inceput sa se comprime, si am ales pentru provocare o reteta usor de pregatit, dar cu un gust deosebit.. reteta de clafoutis cu zmeura! Am optat pentru aceasta reteta si ptr ca stiam ca am doua cutiute de zmeura la congelator pe care trebuie sa le folosesc ca acum apare zmeura proaspata.


 
Ingrediente:
250 g zmeura (congelata)
4 oua
100 g faina
100 g zahar pudra
250 ml lapte dulce
75 g unt topit
unt pentru uns vasul


Mai intai am lasat la decongelat zmeura, intr-o sita.
Ouale le-am mixat impreuna cu zaharul, pana acesta s-a topit complet. Am adaugat laptele, continuand mixarea, apoi faina si untul topit si racit.
Am uns bine un vas de yena cu unt, apoi am pus zmeura, iar la final am turnat usor compozitia. 
Am dat vasul la cuptorul preincalzit pentru cca 30 minute.
O bunatate a fost!!

4 comentarii:

Lubita Iancu spunea...

Multumesc draga mea si pentru aprecieri!este un desert frantuzesc si ne place si noua mult mai ales cand apar fructele proaspete!
pup si weekend minunat!

Ghiocel07 spunea...

Cred și eu că a fost o bunătate. Trebuie încercată.....

Simona spunea...

Lubita, sar'mana de rețetă. A fost delicioasa. Acum aștept fructele proaspete s-o mai fac. Va pup
Ghiocel, multumesc. Trebuie încercată. Pupici

Unknown spunea...

Buna ziua. La cate grade ati pus 30 min?