RSS

sâmbătă, 16 mai 2015

Chiftelute de dovlecel



Asa cum va spuneam acum ceva timp, Dia Daria a initia un proiect saptamanal in care se alege fie un tip de preparat, fie un fruct sau o leguma. Saptamana asta a fost vedeta dovleacul. Si cum chiftelute de dovleac nu am facut pana acum, am zis sa ma pun pe treaba!
 
Ingrediente:
2 dovlecei mici
1 ou
3 linguri faina
2 catei usturoi
marar
sare
piper
ulei ptr prajit


Dovleceii i-am curatat de coaja, i-am ras prin razatoarea cu ochiuri mari, apoi am presarat putina sare si am lasat putin sa-si lase zeama. Dupa cca 20 minute, am strans in palme razatura de dovleac si am eliminat toata zeama. Am amestecat dovleacul cu oul batut, patrunjelul, piperul, cateii de usturoi pisati, iar la final faina. A rezultat o compozitie legata dar moale. 
Intr-o tigaie am pus ulei, iar cu ajutorul unei linguri (udate inainte) si cu palmele umede, am format chiftelutele pe care le-am prajit cateva minute pe ambele parti. Le-am scos pe un servet de hartie pentru a-si absorbi uleiul in exces.
Am servit chitelutele calde, alaturi de un sos facut din usturoi, castravete ras si iaurt slab.
Pofta buna!

1 comentarii:

Diaconta spunea...

Ce mult imi plac!!!!