RSS

sâmbătă, 28 februarie 2015

Salata de praz si morcov, cu maioneza



A venit primarava.. sau se chinuie sa vina :) Este anotimpul meu preferat.. poate ptr ca sunt nascuta in aceasta perioada. 
Si daca tot este frumos afara.. sa facem o salata :)) N-are nici o legatura, dar parca atunci cand "invie" natura, ma dezmortesc si eu. Pentru azi, o salata delicioasa a carei reteta am furat-o de la scumpa de Ina! Multumesc Ina!!

Ingrediente:
1 bucata praz
2 bucati morcov
sare
piper
maioneza
1 lingurita mustar


Prazul l-am curatat, eliminand foile exterioare, apoi l-am tocat marunt. Morcovul l-am curatat, apoi l-am ras prin razatoarea mica. 
Am amestecat prazul cu morcovul stors de zeama, cu maioneza (dintr-un ou), mustarul, sare, piper.
Salata obtinuta am servit-o cu paine proaspata.
Simplu si delicios!!! 
Din cantitatile date ies in jur de 300 g salata, cam un bol potrivit, suficient pentru o familie micuta de 2 persoane.
Pofta buna!!

1 comentarii:

Haplea spunea...

Te invit cu drag la concursul meu mistetios....cu ciocolata http://retete-haplea.ro/va-invitam-la-concurs-misterios/