RSS

joi, 13 martie 2014

Placinta turnata cu branza

Placinta asta am facut-o de foarte multe ori.. Reteta este una extrem de usoara si economicioasa, si umplutura se poate adapta in functie de ce are fiecare prin camara: mere, dovleac, etc. Dupa placinta cu mere (care-i preferata mea dintre toate placintele cu mere), am incercat-o si pe cea cu branza, o bunatate!!


Ingrediente:
3 oua
9 linguri zahar
9 linguri ulei
9 linguri lapte
14 linguri faina
1 praf de copt
675 g branza dulce vaci
4 oua
60 g budinca vanilie
3 plicuri zahar vanilat
6 linguri zahar
100 g stafide
1 esenta rom


Stafidele le-am pus in putina apa calduta si esenta de rom.
Am batut usor cele 3 oua, am adaugat zaharul si am mixat. Am pus uleiul si am continuat mixarea, apoi am pus alternand laptele si faina amestecata cu praful de copt. La final compozitia trebuie sa fie asemanatoare cu cea de clatite.
Intr-o tava tapetata cu hartie de copt, am pus jumatate din compozitie si am dat tava la cuptorul preincazit pentru cca 10 minute.
Cat tava a stat la cuptor m-am ocupat de umplutura: am amestecat branza, am adaugat ouale batute, praful de budinca, zaharul si zaharul vanilat, iar la final stafidele inmuiate si stoarse in palma.
Dupa cele 10 minute, am pus deasupra aluatului din tava amestecul de branza, iar peste branza restul de aluat. Am dat tava la cuptor pentru inca 30-40 minute, avand grija sa nu se arda.
Pofta buna va doresc!

5 comentarii:

Buburuza Bubu spunea...

Cat de aurie este.....cu siguranta incerc si eu reteta ta!!! pup

Cristina spunea...

imi plac prajiturile cu branza, asa ca as incerca chiar acum una!

Maya spunea...

Buna, buna, si simplu de facut. Asa fac si cu mere razuite :)

Danutza spunea...

Ce pofta mi-ai facut, arata super bine! N-am mai facut de mult o placinta.

Pupici :*

maria mihalache spunea...

pe gustul meu!