RSS

joi, 4 august 2011

Pulpe de pui cu legume la cuptor

La cina de aseara am avut aceste copanele cu legume, care au iesit foarteee gustoase.

Ingrediente:
8 ciocanele pui
2 morcovi
1 ardei rosu
2 cepe
10 cartofi noi micuti
1 conserva ciuperci (am uitat sa i`au ciuperci proaspete)
2 rosii
oregano
rozmarin
sare
piper
delikat
suc de rosii
patrunjel
Am condimentat ciocanelele cu oregano, rozmarin, sare, piper si le`am lasat putin, cat am pregatit legumele.
Am curatat si spalat bine toate legumele. Cartofii i`am taiat in doua, morcovul rondele, ceapa solzi, ardeiul felii mai groase, rosiile felii mari. Punem ulei intr`o tava, apoi ciocanelele, ceapa, morcovul, ardeiul, ciupercile, cartoful si deasupra rosiile.
Am pus o ceasca de apa, delikat, si am acoperit cu folie. Am dat la cuptor, la 180 grade, pentru 20 min, apoi am scos folia si am mai lasat 30 min. Dupa 50 de min de stat la cuptor, am adaugat sucul de rosii si patrunjelul, si am mai dat la cuptor 15 min.
 Si asa aratau in farfurie... noi am servit cu o salata de rosii cu ceapa.
 

2 comentarii:

Anonim spunea...

saptamana trecuta peste tot pe unde am intrat am vazut numa porcusori :), acum vad numa puisori :).... ador puiul cu legume la cuptor !!

Simona spunea...

Si mie imi place foarte tare carnea de pui, doar din pacate pe piata nu mai exita un pui de calitate (desi asta este cumparat)... Asa ca... asteptam provincia :)) Pana la urma cred ca ne facem crescatori de pui :)))