RSS

duminică, 28 aprilie 2013

Salata de cartofi cu tofu

Nu ma numar printre cei care au tinut post... sper sa reusesc sa tin saptamana viitoaremacar cateva zile.. Consider ca postul trebuie tinut cu sufletul, nu doar prin abtinerea de la anumite alimente.. Modul meu de a posti se rezuma in a face o fapta buna.. in a ajuta pe cei care au nevoie.. in a intinde o mana cuiva cand are nevoie..
In fine, ptr azi o salata delicioasa, de post!

Ingrediente:
3 cartofi
2 cepe micute rosii
100 g branza tofu
1 lingura mustar dulce
1 lingura mustar cu boabe
1 lingura ulei de masline
1 lingura otet de trandafiri



Mustarul, uleiul si otetul le-am amestecat.
Cartofii fierti in coaja si raciti aproape de tot, i-am curatat si i-am taiat cubulete. Ceapa am taiat-o rondele, branza tofu - cubulete.
Am amestecat toate legumele, apoi am adaugat sosul si am amestecat usor. Am potrivit de sare si piper.
Pofta buna va doresc, si un post curat si luminat!

10 comentarii:

Valentina Mihaescu spunea...

Foarte buna salata. Sunt de acord cu tine in privinta postului.

Unknown spunea...

Frumoasa salata ta, si eu mai prepar ceva de genul ;)

Haplea spunea...

Ce buna este salata!!

Liana10 spunea...

Te invit la concurs: http://pemasadinbucatarie.blogspot.ro/2013/04/concurs-prepara-briose-si-castiga-o.html

Maria spunea...

O salata usoara, gustoasa si sanatoasa :)! Pupici

Cristina spunea...

Suna bine, asa ca retin ideea!

Simona spunea...

Delicioasa salata!!!!

Paradis spunea...

Delicioasa salata asta!Hristos a înviat!Sarbatori Fericite!

Corina spunea...

Foarte buna salatica, vin si eu la o portie!

Cristina spunea...

Paste fericit, draga mea!