RSS

duminică, 10 februarie 2013

Pulpa de porc la cuptor, cu legume sotate

E iarna... deci este perioada in care porcul este foarte des intalnit in farfuriile noastre. De data asta m-am inspirat de la Sara & Miki, si am adus culorile in farfuriile noastre! O bunatate a fost!!!
Multumesc Sara & Miki!!!


Ingrediente:
500 g pulpa de porc
1 lingurita mustar
rozmarin pulbere
sare de mare
piper
ulei de masline
5 catei usturoi
100 ml vin spumant
felii de slanina afumata
50 g unt
Garnitura:
legume mexicane congelate
mazare congelata
fasole verde congelata
rosii cherry



Carnea de porc am spalat-o, apoi am sters-o cu un servet. Am uns-o cu ulei de masline si cu mustar (eu am avut mustar cu boabe). Am lasat carnea cateva minute la rece, apoi am prajit-o in ulei, pe toate partile pentru a prinde o crusta.
Pentru ca pulpa de porc sa isi patreze o forma egala, am legat cu o sfoara carnea, punand si bucati de slanina afumata. Carnea am pus-o in folie alimentara, alaturi de cateii de usturoi curatati, intr-un vas de yena. Am strans folia, acoperind foarte bine carnea, si am dat-o la cuptor pentru o ora.
Dupa aceasta perioada, am scos folia, am pus untul taiat bucati si vinul spumant. Am dat tava din nou la cuptor pentru cca 30-40 minute, intorcand din cand in cand bucata de carne.
Cand a fost gata, am scos-o pe un platou si am tinut-o la cald, iar dupa cateva minute am feliat-o.
Intr-o tigaie am pus putin ulei de masline, in care am calit pentru cateva secunde, cativa catei de usturoi. Am adaugat legumele congelate (cam o mana din fiecare) si rosiile cherry taiate in jumatate. Am completat cu sosul lasat de friptura (strecurat inainte) si un strop de apa. Am lasat cateva minute, pana ce legumele s-au gatit.
Am servit feliile de friptura, alaturi de legumele sotate.
 Pofta buna!

15 comentarii:

Teobucatar spunea...

Pai daca e porc sunt prima!Aduc si desertul!Pupici!

Unknown spunea...

Tare bine arata!! O prezentare reusita si apetisanta foc. Pupici

Biochimist la cratita spunea...

Tii...ce pofta si ce foame mi se facu cand vazui grozavia asta preparata de tine!

Buburuza Bubu spunea...

Eeee asa Da friptura,plina de arome!Pup

Alex spunea...

Minunat, aromat, elaborat!
Foarte reusit!

Mihaela Mihalache spunea...

Vin si eu :) Arata minunat! Pupici

maria mihalache spunea...

Nu pot refuza o portie..............arata bine si sunt convinsa ca este tare delicios!
Pup si seara buna!

The Wandering Oltean spunea...

De baza reteta asta! Super delicioasa.

Haplea spunea...

Mmmm...bun bun!!!

catkitchen spunea...

Ce culori frumoase ai in farfurie !!! ;) Un deliciu !!

Timea spunea...

Super gustoasa mancarea ta!

Bucate Apetisante spunea...

O bucatica de carne din poza ar sta tare bine infipta acum in furculita mea :))
Arata foarte bine carnita, si legumele dar carnita e si mai si.

Simona spunea...

@Teo, te astept cu drag! Pupici
@Paula, ma bucur ca iti place! Pupici
@Alina, pai daca iti e pofta, te invit la masa! :) Pup
@Buburuza, eeee.. te invit la masa!! :)) Pupici
@Alex, multumesc, multumesc!! PUpici
@Mihaela, te astept!! Pupici
@Maria, iti ofer doua portii.. ca poate pofteste si George :) Pup cu drag
@Oltean, multumesc! Pupici
@Haplea, multumesc frumos!
@Adina, chiar ca un deliciu! Pupicei
@Timea, ma bucur ca iti place! Pup

Cristina spunea...

Daca mai ai vin si si eu la masa!

Simona spunea...

@Cristina, mai fac o tura, tu numai vin-o! :) Pupici