RSS

miercuri, 8 august 2012

Lecso - tocana ungureasca

Dupa cum am mai spus, imi plac foarte tare omletele.. Cu orice, in orice forma! Varianta de mai jos am invatat-o de la soacra mea, o ardeleanca si-o bucatareasca foarte buna!!

Ingrediente:
5 oua fazanita
3 oua gaina
1 ardei gras verde
1 ceapa medie
3 rosii foarte coapte
1 lingura ulei
sare
piper


Rosiile le-am oparit, apoi le-am tocat marunt.
Am tocat marunt ceapa si ardeiul gras si l-am pus la calit in ulei. 
Cand a fost gata, am adaugat rosiile tocate si am lasat putin sa se amestece aromele. 
Am batut ouale cu putina sare si piper, si le-am adaugat amestecului de legume. 
Am amestecat bine pentru a se praji oul pe toate partile.
Am papat cu paine unsa cu crema de branza cu smantana de la Delaco si cu bucati de rosie.
 
Sa aveti pofta!!

12 comentarii:

Buburuza Bubu spunea...

mmmm bunatate ai facut tu aici.....arata tare bine!!!

Danutza spunea...

Arata yummmi! N-am mancat oua de fazanita, dar cred ca sunt foarte bune :)

Pupici!

Cristina spunea...

sunt tare curioasa: ce gust au ouale de fazan?

Simona spunea...

@Buburuza, este usor de facut si foarte bun. Merita incercat! Pupici
@Danutza, reteta merge si cu oua de gaina, doar ca am zis sa le folosesc pe astea ptr ca le aveam in frigider. Pupici
@Cristina, nu au vre-un gust deosebit.. cel putin ptr mine nu exista vre-o diferenta intre cel de gaina si asta. Pupici

strumfa bucatareste spunea...

Deci gata, cu asta m-ai dat gata. Mancarea ungureasca este demential de buna, stiu eu care tin secui la casa :)) Pup :-*

Unknown spunea...

Super trebuie sa fie, in weekend prestez si eu! Pupici!

Laura Nechita spunea...

Desigur ca m-a atras aici sa ma lesine de pofta. Si dupa ce ne arata deliciosenia asta...cica sa avem pofta :))))
Ti-am spus ca fac si eu???? Ti-am spus ?:P
te-am pupacit!

Laura Nechita spunea...

Desigur ca m-a atras aici sa ma lesine de pofta. Si dupa ce ne arata deliciosenia asta...cica sa avem pofta :))))
Ti-am spus ca fac si eu???? Ti-am spus ?:P
te-am pupacit!

Simona spunea...

@Strumfita, n-am mancat eu prea multa mancare ungureasca, dar alea de le-am mancat toate mi-au placut!! Pupici
@Poliana, astept impresii! Pupici
@Laura, :))) Sper ca nu ai lesinat chiar de tot si ai avut timp s-o faci si tu! Pupici

Licuta Marin spunea...

Mmm, arata tare bine si trebuie sa fie foarte buna!!!Yummy!Pup!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Sotul meu esta mare amator de omleta,daca vede aici sigur vrea si el.Pupici!

Mihaela spunea...

Pare foarte bun, vreau si eu sa gust :D pupici!!!